FAQ - Warsztat Fryzur Męskich - Barber Wrocław
1Jak umówić wizytę?

Najprościej zrobić to online na wfm.versum.com lub w portalu moment.pl/wfm

Możesz również do nas zadzwonić pod nr 884 005 005 i umówić się telefonicznie lub po prostu wpaść do nas na recepcję.

2Macie dwa różne systemy rezerwacji – versum.com i moment.pl?

NIE - Versum.com i moment.pl to ten sam system, ale w 2 różnych odsłonach, solo i portalu.

3Jak odwołać wizytę?

Bez względu na to w jaki sposób zarezerwować wizytę zawsze możesz ją odwołać dzwoniąc do nas lub wysyłając SMS.

Odwoływanie wizyty e-mailem lub wiadomością na FB nie zawsze jest dobrym pomysłem ponieważ pomimo tego, że staramy się sprawdzać wszystkie kanały komunikacji dość często to coś może nam tu umknąć.

Jeśli rezerwowałeś wizytę w systemie wfm.versum.com lub moment.pl/wfm możesz ją odwołać samodzielnie w systemie wchodząc do menu Moje Wizyty.

4Nie wiem, którą usługę wybrać?

Po prostu do nas zadzwoń (884005005) szybko doprecyzujemy wątpliwości.

5Czy można się ostrzyc bez wcześniejszego umówienia się?

Teoretycznie tak, ale jesteśmy dość popularnym miejscem i zazwyczaj na dzień wcześniej wszystkie terminy na dzień kolejny są już zajęte. Ale nic straconego czasami klienci rezygnują wcześniej z terminu dlatego warto do nas zadzwonić rano lub sprawdzić w rezerwacjach online czy nie pojawiła się luka.

6Ile kosztuje strzyżenie samych boków?

Kosztuje tyle samo ile całe strzyżenie. Nie mamy takiej usługi jak strzyżenie samych boków za pół ceny. I o ile taka “promocja” wydaje się atrakcyjna dla klienta to jest zupełnie nieopłacalna dla fryzjera z uwagi na fakt, że fejd boków to 80% pracy jakie musimy wykonać. Cennik usług nie podlega negocjacji ani modyfikacjom, zasady są takie same dla wszystkich.

7Polityka dotycząca nieodwołanych wizyt

Każdemu może się zdarzyć zapomnieć o czymś – np o umówionej wizycie u fryzjera, zwłaszcza jeśli umawialiśmy ją kilka dni wcześniej. Właśnie dlatego wysyłamy Wam przypomnienia na 1 dzień przed wizytą. Jeśli z jakiś powodów nie możesz dotrzeć w danym dniu na wizytę prosimy odwołaj ją dzwoniąc do nas lub wysyłając SMS (możesz też odwołać ją online w kilku prostych krokach), na pewno ktoś kto jest na liście rezerwowych i potrzebuje pilnego strzyżenia lub przesunąć swoją wizytę, ucieszy się, że zwolnił się termin.

Jeśli raz Ci się zdarzy nie odwołać wizyty – rozumiemy i przymykamy oko.

Jeśli noga powinie Ci się 2gi raz będziemy prosili Cię o uregulowanie należności za nieodbytą usługę przy kolejnym spotkaniu.

Dlaczego? Ponieważ gdybyś odwołał wizytę nawet na kilka godzin wcześniej, luka ta została by szybko zajęta.

8Spóźniłem się na wizytę, czy zostanę przyjęty?

To zależy. Zawsze staramy się pójść na rękę klientowi i przyjąć spóźnionego jegomościa, częstokroć rezygnując z własnej przerwy. Nie zawsze jest to jednak możliwe. Jeśli w danym dniu kalendarz wypełniony jest po brzegi a Ty spóźnisz się więcej niż 5 minut to może zdarzyć się tak, że zaproponujemy Ci inny termin strzyżenia. Dlaczego? Ponieważ jeśli zrobimy “obsuwę” to każdy kolejny klient będzie musiał czekać kilkanaście lub kilkadziesiąt minut na swoją kolej. Szanując czas naszych klientów dokładamy wszelkich starań aby wizyty rozpoczynały się na czas. Wolimy przeprosić spóźnionego znacznie klienta i zaproponować mu inny termin niż przyjmować go w biegu na fotelu, spieszyć się z strzyżeniem a potem walczyć z opóźnieniem cały dzień.

9Dlaczego moja wizyta została przesunięta o 15 minut?

Czasami gdy wiemy, że danego dnia będzie duży ruch w salonie, dla Twojej wygody przesuniemy Twoją wizytę o 15 minut do przodu.Zrobimy tak bo wiemy, że fryzjer może mieć tego dnia opóźnienie a nie chcieli byśmy abyś czekał marnując swój czas.
Nie robimy tego często a zmiana nigdy nie jest większa niż 15 minut do przodu. Dodatkowo poinformujemy Cię SMSem o dostosowaniu czasu rozpoczęcia Twojej wizyty.

ZAREZERWUJ