FAQ
Witaj na stronie z pytaniami i odpowiedziami Warsztatu Fryzur Męskich! Znajdziesz tutaj odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania dotyczące naszych usług, rezerwacji oraz innych aspektów naszej działalności.
Naszym celem jest zapewnienie Ci jasnych i pomocnych informacji, aby Twoje doświadczenie z nami było jak najbardziej komfortowe. Jeśli masz dodatkowe pytania, które nie zostały tutaj uwzględnione, skontaktuj się z nami – z chęcią pomożemy!
Gdzie znajdują się nasze salony?
Mamy trzy salony we Wrocławiu:
- Legnicka 57P
- Łódzka 14
- Zakładowa 7CC
Jak umówić wizytę?
Najprościej zrobić to w naszym systemie online, wszystkie drogi prowadzą właśnie do niego:
- Kliknij przycisk zarezerwuj na naszej stronie internetowej www.warsztatfryzurmeskich.pl
- wejdź na dedykowaną stronę wfm.wroclaw.pl,
- lub ściągnij naszą aplikację “Warsztat Fryzur Męskich” dostępną na iPhone i telefony z Androidem
z AppStore lub sklepu Play.
Możesz również do nas zadzwonić. Numery do naszych salonów znajdziesz w sekcji kontakt oraz na wfm.wroclaw.pl
Jak odwołać wizytę?
Najłatwiej odwołasz wizytę klikając w link ze “szczegółami wizyty”, który wysłaliśmy Ci w SMSie z przypomnieniem o wizycie
Jeżeli korzystasz z naszej aplikacji, to łatwo anulujesz wizytę w sekcji “Moje wizyty”, klikając ikonę konta w prawym górnym rogu.
W ostateczności, zawsze możesz do nas zadzwonić lub wysłać sms-a.
Odwoływanie wizyty e-mailem lub wiadomością na Messengerze nie zawsze jest dobrym pomysłem, ponieważ pomimo tego, że staramy się sprawdzać wszystkie kanały komunikacji dość często to coś może nam tu umknąć.
Nie wiem, jaką usługę wybrać?
Po prostu do nas zadzwoń – recepcja chętnie Ci pomoże.
W naszym systemie rezerwacji znajdziesz też opisy przy każdej z usług.
Czy można się ostrzyc bez wcześniejszego umówienia się?
Oczywiście, jeśli akurat w tym momencie mamy wolne miejsce, jednak pamiętaj, że jesteśmy dość popularnym miejscem
i zazwyczaj na dzień wcześniej wszystkie terminy na dzień kolejny są już zajęte. Jeśli potrzebujesz pilnie się ostrzyc warto do nas zadzwonić lub sprawdzić w rezerwacjach online czy nie pojawiła się luka.
Ile kosztuje strzyżenie samych boków?
Kosztuje tyle samo ile całe strzyżenie. Nie mamy takiej usługi jak strzyżenie samych boków za pół ceny.
I o ile taka „promocja” wydaje się atrakcyjna dla klienta to jest zupełnie nieopłacalna dla fryzjera z uwagi na fakt, że fejd boków to 80% pracy jakie musimy wykonać.
Mamy jednak inne promocje, które mogą obniżyć cenę twojego strzyżenia, zapytaj o nie swojego barbera lub recepcje.
Polityka dotycząca nieodwołanych wizyt.
Jeśli z jakiegoś powodu nie możesz do nas dotrzeć, prosimy o odwołanie swojej wizyty z wyprzedzeniem. Jeśli tego nie zrobisz twój fryzjer będzie na Ciebie czekał na próżno.
Pamiętaj, że odwołanie wizyty pozwala fryzjerowi na przyjęcie innego klienta, a jednocześnie nie blokuje terminów dla innych osób, które chciałyby skorzystać z usług, nawet w ostatniej chwili.
Jeśli nie dotrzesz na umówioną wizytę i nie odwołasz jej, przy następnej wizycie poprosimy Cię o uregulowanie 50% wartości nieodwołanej wizyty.
Spóźniłem się na wizytę, czy zostanę przyjęty?
To zależy. Zawsze staramy się być elastyczni w stosunku do klientów i przyjąć spóźnialskiego klienta, np rezygnując z własnej przerwy lub robiąc inne “czary” w grafiku.
Jednak nie zawsze jest to możliwe. Jeśli kalendarz jest pełny danego dnia, a Ty spóźnisz się o więcej niż 5 minut, może się zdarzyć, że zaproponujemy Ci inny termin strzyżenia. Dlaczego? Jeśli przyjęcie Cię na fotelu wiązało by się z dużym opóźnieniem w grafiku którego nie damy rady nadrobić rezygnując z przerwy to każdy następny klient będzie musiał czekać na swoją kolej.
Szanując czas naszych klientów, dokładamy wszelkich starań, aby wizyty rozpoczynały się punktualnie. Wolimy przeprosić znacznie spóźnionego klienta i zaproponować mu inny termin, niż spieszyć się z jego strzyżeniem, a potem borykać się z opóźnieniami przez cały dzień.
Dlaczego moja wizyta została przesunięta o 15 minut?
Czasami gdy wiemy, że danego dnia będzie duży ruch w salonie, dla Twojej wygody przesuniemy Twoją wizytę o 15 minut do przodu. Zrobimy tak bo wiemy, że fryzjer może mieć tego dnia opóźnienie a nie chcieli byśmy abyś czekał marnując swój czas. Powiadomimy Cię o tym SMSem lub w wiadomości PUSH.
Czy strzyżemy dzieci?
Niestety nasze salony nie są przystosowany do strzyżenia dzieci. Na fotel zapraszamy młodzieńców w wieku szkolnym (7+), jednak nasi barberzy zastrzegają sobie prawo do odmówienia wykonania usługi, jeśli młodzieniec protestuje lub usługa miałaby być wykonana „na siłę”.
Jestem kobietą. Czy mogę się ostrzyc?
Jak sama nazwa wskazuje, jesteśmy salonem oferującym usługi dla mężczyzn. Chociaż włosy nie mają płci, istotnym elementem naszej usługi jest atmosfera miejsca i komfort naszych klientów. Chcemy, aby wszyscy mężczyźni mieli miejsce, które rozumie ich potrzeby. Dlatego piękne panie zapraszamy do strefy chillu z pyszną kawą gdzie mogą zaczekać na swojego mężczyznę natomiast na fotel zapraszamy wyłącznie panów.