Cześć!
Na wstępie chcieliśmy was przeprosić za zaistniałą sytuacje, coraz częściej piszecie i dzwonicie do nas ws. problemów z rezerwacją online. Nie jest to nasza wina, ale w tajemnicy powiemy, że pracujemy na własną rękę nad tym żeby rozwiązać ten problem i za nie długo będziemy mieli dla was coś MEGA 🙂
Wracając do meritum sprawy, niestety stało się nieuniknione i booksy wchłonęło całkowicie moment.pl, jak mogliśmy się spodziewać zrobili to nieudolnie i dalej wiele podstawowych funkcji booksy nie działa – chociażby takich jak rezerwacja wizyt przez www. (chodzi tu o salony wchłonięte z momentu, salony które od zawsze były w booksy działają w miarę okej)
PROBLEMY Z REZERWACJĄ:
Umawiając wizytę przez www, niestety nie jesteście w stanie zarezerwować wizyty bezpośrednio do swojego ulubionego fryzjera. Wybrana opcja od razu się crashuje i wywala błąd.
Podczas wybrania opcji rezerwacji usługi, a następnie zmiany “dowolny pracownik” – nie wyświetla nam wszystkich fryzjerów z adnotacją – kiedy jest dostępny pierwszy wolny termin. Wyświetla tylko tych którzy są w tym dniu wolni i podświetla godzinę, ale po kliknięciu wtedy w tego fryzjera, wywala znowu error :/ więc jest to bardzo nie intuicyjne i problemowe.
Dlatego przerobiliśmy to i znaleźliśmy dla was rozwiązanie problemu.
ROZWIĄZNIE PROBLEMU:
1. Jeśli jesteście zwolennikami rezerwacji online i lubicie to robić, to na chwilę obecną najlepiej pobrać aplikację booksy na telefon, tam to działa dosyć sprawnie i można bez większych problemów umówić się na wizytę.
UWAGA: BOOKSY zadeklarowało się że wasze konta z moment zostaną przeniesione, więc powinniście móc się rezerwować danymi co wcześniej, ale musicie to sprawdzić na własną rękę.
2.Najłatwiejszym rozwiązaniem będzie po prostu zadzwonić do nas do salonu, recepcja chętnie pomoże wam w znalezieniu terminu i pójdzie to szybciej i sprawniej 🙂
Dla przypomnienia, wszystkie aktualne numery i linki do rezerwacji zawsze znajdziecie pod tym adresem: wfm.wroclaw.pl
3. Żeby uniknąć problemów polecamy umówić następną wizytę od razu będąc w salonie, dzień wcześniej przychodzi sms z przypomnieniem, więc jeśli coś wam wypadnie to wtedy ZADZWOŃCIE a my pomożemy wam w znalezieniu nowego terminu