FAQ

FAQ

Jak umówić wizytę?

Najprościej zrobić to online na wfm.versum.com lub w portalu moment.pl/wfm

Możesz również do nas zadzwonić pod nr 884 005 005 i umówić się telefonicznie lub po prostu wpaść do nas na recepcję.

 

Macie dwa różne systemy rezerwacji – versum.com i moment.pl?

NIE- Versum.com i moment.pl to ten sam system, ale w 2 różnych odsłonach, solo i portalu.

 

Jak odwołać wizytę?

Bez względu na to w jaki sposób zarezerwować wizytę zawsze możesz ją odwołać dzwoniąc do nas lub wysyłając SMS.

Odwoływanie wizyty e-mailem lub wiadomością na FB nie zawsze jest dobrym pomysłem ponieważ pomimo tego, że staramy się sprawdzać wszystkie kanały komunikacji dość często to coś może nam tu umknąć.

Jeśli rezerwowałeś wizytę w systemie wfm.versum.com lub moment.pl/wfm możesz ją odwołać samodzielnie w systemie wchodząc do menu Moje Wizyty.

 

Nie wiem, którą usługę wybrać?

Po prostu do nas zadzwoń (884005005) szybko doprecyzujemy wątpliwości.

 

Czy można się ostrzyc bez wcześniejszego umówienia się?

Teoretycznie tak, ale jesteśmy dość popularnym miejscem i zazwyczaj na dzień wcześniej wszystkie terminy na dzień kolejny są już zajęte. Ale nic straconego czasami klienci rezygnują wcześniej z terminu dlatego warto do nas zadzwonić rano lub sprawdzić w rezerwacjach online czy nie pojawiła się luka.

 

Ile kosztuje strzyżenie samych boków?

Kosztuje tyle samo ile całe strzyżenie. Nie mamy takiej usługi jak strzyżenie samych boków za pół ceny. I o ile taka “promocja” wydaje się atrakcyjna dla klienta to jest zupełnie nieopłacalna dla fryzjera z uwagi na fakt, że fejd boków to 80% pracy jakie musimy wykonać. Cennik usług nie podlega negocjacji ani modyfikacjom, zasady są takie same dla wszystkich.

 

Polityka dotycząca nieodwołanych wizyt

Każdemu może się zdarzyć zapomnieć o czymś – np o umówionej wizycie u fryzjera, zwłaszcza jeśli umawialiśmy ją kilka dni wcześniej. Właśnie dlatego wysyłamy Wam przypomnienia na 1 dzień przed wizytą. Jeśli z jakiś powodów nie możesz dotrzeć w danym dniu na wizytę prosimy odwołaj ją dzwoniąc do nas lub wysyłając SMS (możesz też odwołać ją online w kilku prostych krokach), na pewno ktoś kto jest na liście rezerwowych i potrzebuje pilnego strzyżenia lub przesunąć swoją wizytę, ucieszy się, że zwolnił się termin.

Jeśli raz Ci się zdarzy nie odwołać wizyty – rozumiemy i przymykamy oko.

Jeśli noga powinie Ci się 2gi raz będziemy prosili Cię o uregulowanie należności za nieodbytą usługę przy kolejnym spotkaniu.

Dlaczego? Ponieważ gdybyś odwołał wizytę nawet na kilka godzin wcześniej, luka ta została by szybko zajęta.

 

Spóźniłem się na wizytę, czy zostanę przyjęty?

To zależy. Zawsze staramy się pójść na rękę klientowi i przyjąć spóźnionego jegomościa, częstokroć rezygnując z własnej przerwy. Nie zawsze jest to jednak możliwe. Jeśli w danym dniu kalendarz wypełniony jest po brzegi a Ty spóźnisz się więcej niż 5 minut to może zdarzyć się tak, że zaproponujemy Ci inny termin strzyżenia. Dlaczego? Ponieważ jeśli zrobimy “obsuwę” to każdy kolejny klient będzie musiał czekać kilkanaście lub kilkadziesiąt minut na swoją kolej. Szanując czas naszych klientów dokładamy wszelkich starań aby wizyty rozpoczynały się na czas. Wolimy przeprosić spóźnionego znacznie klienta i zaproponować mu inny termin niż przyjmować go w biegu na fotelu, spieszyć się z strzyżeniem a potem walczyć z opóźnieniem cały dzień.

 

RODO

RODO

Jakie dane przetwarzamy?

Podczas rejestracji prosimy Cię o podanie imienia, nazwiska i numeru telefonu. Jeśli umawiasz się online za pośrednictwem systemu Versum, system dodatkowo poprosi o podanie adresu e-mail.

 

Po co nam Twoje dane

Codziennie obsługujemy kilkudziesięciu klientów, aby zapanować nad całą operacją potrzebujemy móc Cię zidentyfikować aby nie pomylić klientów. Nasz system informatyczny wyśle Ci również SMS’owe przypomnienie o umówionej wizycie. W przypadku sytuacji awaryjnej będziemy mogli się z Tobą skontaktować.

 

SPAM

Bez obaw, nie wysyłamy SPAMU, nasze wiadomości są związane wyłącznie z zaplanowaną lub odbytą wizytą. Mają charakter przypomnienia lub prośby o opinię.

Nie wysyłamy reklam, ofert ani temu podobnych.

 

Wiadomości automatyczne

Jeśli umawiałeś wizytę telefonicznie lub osobiście system wyśle Ci potwierdzenie umówienia wizyty za pośrednictwem wiadomości SMS.

Jeśli umawiałeś wizytę online w systemie Versum, system wyśle Ci potwierdzenie na e-mail.

Nasz system przypomni Ci również o Twojej wizycie na 24h przed umówionym terminem.

Po odbytej wizycie dostaniesz od nas SMS z prośbą o ocenę wizyty i mamy cichą nadzieję, że będzie to 5* 🙂

 

Klauzula Informacyjna RODO

Administratorem Pani/a danych osobowych jest: Warsztat Fryzur Męskich Maciej Czasnowski z siedzibą Balonowa 21/5, 54-129 Wrocław, PL, NIP: PL7431845668, e-mail: warsztatfryzurmeskich@gmail.com.

  1. Administrator przetwarza dane osobowe w celu: realizacji umowy (wykonania usługi).
  2. Podstawą prawną przetwarzania danych osobowych jest realizacja umowy.
  3. Dane osobowe przetwarzane będą przez okres trwania umowy, a po jego zakończeniu przez czas wynikający z obowiązujących przepisów prawa lub do czasu przedawnienia roszczeń.
  4. Odbiorcami danych osobowych będą: podmioty zewnętrzne dostarczające i wspierające systemy teleinformatyczne Administratora, świadczące usługi związane z bieżącą działalnością Administratora, w tym w celu umawiania wizyt – na mocy stosownych umów powierzenia przetwarzania danych osobowych oraz przy zapewnieniu stosowania przez ww. podmioty adekwatnych środków technicznych i organizacyjnych zapewniających ochronę danych.
  5. Pani/Pana dane osobowe mogą podlegać profilowaniu.
  6. Każdej osobie, której dane są przetwarzane, w zakresie wynikającym z przepisów prawa, przysługuje prawo dostępu do swoich danych oraz ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania oraz prawo wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych.
  7. Przysługuje Pani/u prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego (Urzędu Ochrony Danych Osobowych).